أین عمار : کجایند آنهایی که پیمان جانبازی بستند

گر حنجره های سابقون خاموش است خون جگر بسیجیان در جوش است تا هست بسیج و حضرت خامنه ای ؛ ای پیر جماران علمت بر دوش است

أین عمار : کجایند آنهایی که پیمان جانبازی بستند

گر حنجره های سابقون خاموش است خون جگر بسیجیان در جوش است تا هست بسیج و حضرت خامنه ای ؛ ای پیر جماران علمت بر دوش است



خدایا کمکم کن

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین


خداوندا، من زیاد زبان دعا را نمیدانم، مانند امام سجاد (علیه السلام)، مانند مقربان درگاهت؛ ولی خوب میدانم که تو از اسرار دل آگاهی و میدانی که اگر لب به سخن بگشایم درون دلم چه میگذرد.
خدایا اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ- صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
خدای مهربانم خدایی که در تمام مراحل زندگیم هوای من را داشتی و مانند یک خالق دلسوز با من رفتار کردی، خدایی که به من نعمتهای فراوان دادی چگونه شکر تو به جای آورم؟ 
خدایا از تو عاجزانه درخواست میکنم اگر صلاح است دوباره قدرت نمایی کن و من را یاری کن.
من کسی جز تو ندارم.
 خدایا ببخش اگر مواقعی از تو غافل شدم و دست به دامن عوامل غیر تو شدم.
خدایا اگر دست به دامن عوامل غیر تو شدم از روی غفلت بوده نه از روی مسائل دیگر.
خدایا من از آینده بی تو میترسم. آینده بی تو مانند بیابان سیاه و تاریک و خشک است که حیوانات درنده و سیاه دارد.
انت القادر و انا المقدور و هل یرحم المقدور الا القادر.
خدایا در آخر بگم خیلی تنهایم کمکم کن یا رب العالمین. 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
roshangar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی